Søg i denne blog

lørdag den 13. oktober 2012

Hej med jer.
Idag da jeg sad og spiste denne helt igennem fantastiske nutella mad kom jeg til at tænke på beliggende fremtid. Hvad den skulle handle om og dens foremål. Så slog den mig! Tak nutella mad! Det kan da være en menigheds blog, oversat til dansk en blog hvor man har lov til at skrive sine meninger! Jeg selv har svært ved altid at beslutte mug, så jeg tror at det ville være sjovt. Men den vil også blive om mig selvfølgelig. :-) 

Jeg kan allerede komme med et emne, efterskoler. Hvad er meningen med det? Hvad synes i om det? Og er det noget i selv godt kunne finde på? 

Ja nu gør i alle sikkert lige som jeg. Ruller forbi det hele eller læser det men kommentere ikke, fordi det ikke lige er jer, og dte skal her også være plads til, men det ville være fedt med nogle kommentar. :-)

Myssar fra B.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar